.: آكورد های جدید آهنگ الكی از گام دو دیز مینور - سیاوش قمیشی :.
.: آكورد های جدید آهنگ الكی از گام دو دیز مینور - سیاوش قمیشی :.
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

آكورد آهنگ الكی را بار دیگه از گام دیگه برای بعضی از مدیران سایت های دیگر كه گویا دچار توهم شده اند كه فكر می كنن مثلاً آكورد در میارن گذاشتم تا بهشون بگم آكورد درآوردن یعنی چی ؟ آخه دیگه دوره آكورد درآوردن گذشت تو هپروت سیر می كنید.  آخه من وقت ندارم والا اگه مثه شماها بیكار بودم بهتون می گفتم كه یه آهنگ تو 4 تا آكورد خلاصه نمیشه ، من خواهش می كنم از دوستان گیتاریستم این آكورد ها رو بگیرید روی این آهنگ امتحان كنید با بقیه آكورد هایی كه تو سایت های دیگه هست مقایسه كنید خودتون قضاوت كنید.   نظراتتون می شنوم.

توضیح  : آكورد های حرفه ای تر انتخاب شده دوستان گیتاریست كه حرفه ای هستند می تونند از آكورد های گام دو  مینور بیشتری استفاده شده . فا دیز مینور دیمینیش »‌ ر ماژور اگمنت

نام آهنگ   : الكی
خواننده      : سیاوش قمیشی
ریتم     : 4.4 لایت

  F#m                        C#m 
| من فقط عاشق اینم  حرف قلبتو بدونم |

   C#m             D       Bm        C#m 
| الكى بگم جدا شیم  تو بگى كه نمیتونم |

  F#m                        C#m
| من فقط عاشق اینم  بگى از همه بیزارى |

   C#m             D          Bm        C#m 
| دو سه روز پیدام نشه تا  ببینم چه حالى دارى |

              F#m             E       F#m     
| من فقط عاشق اینم  عمرى از خدا بگیرم |

 C#m            Bm                D   
| انقدر زنده بمونم  تا به جاى تو بمیرم  |

F#m                        C#m 
| من فقط عاشق اینم  روزایى كه با تو تنهام |

C#m            Bm         D        C#m 
| كا رو باره زندگیمو  بزارم براى فردا |

 F#m                        C#m 
| من فقط عاشق اینم  وقتى از همه كلافم |

   C#m             D       Bm        C#m 
| بشینم یه گوشه دنج  موهاى تو رو ببافم |

E                        D       Bm        C#m 
| عاشق اون لحظه ام كه  پشت پنجره بشینم |

E                        D       Bm        C#m
| حواست به من نباشه  دزدكى تو رو ببینم |

           F#m             E       F#m
| من فقط عاشق اینم  عمرى از خدا بگیرم |

C#m            Bm                D   
| انقدر زنده بمونم  تا به جاى تو بمیرم |



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: